världens bästa människa

Den person som jag spenderat mer tid med än min egna familj under de senaste tre åren har nu, tokig som hon är, bokat en enkel-biljett till Australien. Hon lämnar landet den 19:e februari på obestämd tid. Det känns väl... sådär, fruktansvärt och skitjobbigt om jag ska vara ärlig. Vi har gått igenom allt man kan tänka sig tillsammans. Hon är den starkaste, smartaste, härligaste, vackraste och den mest omtänksamma människa jag lärt känna under mina 18 år här på jorden. Jag vet att hon kommer tillbaka, men när är frågan. Det som känns mest jobbigt är att jag inte kommer kunna träffa henne varje dag som jag har gjort nu den senaste tiden, året. Men DU ska veta att jag finns kvar här när du kommer hem och jag unnar dig varje sekund av livet på andra sidan jorden. Njut, ha roligt och lev livet. Det är du så jävla värd!
 
Tänkte dela med mig av lite smått och gått som hänt genom åren (gråt inte nu emelie)
Ha en fantastisk resa, älskade, älskade vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0